PARIS.

Flyget var försenat från Bangkok och som tur är försenades då även mitt anslutningsflyg. Bara tanken av att behöva vänta en himlans massa timmar eller i värsta fall få sova kvar här i Frankrike får mig att börja grina. Och då närmar det sig 24h som jag vart vaken dessutom. Känsliga Evelina är på topp just nu och längtar så otroligt mycket tills jag kommer ut från terminal 2 och får krama min kille länge länge länge. Eftersom jag är ändå är just här i Frankrike så har jag unnat mig 6 stycken äkta noga utvalda av mig själv maccarones (stavas det ens så?) från Ladurée, ska avnjutas när jag kommit hem! Hoppas ni alla mår bra. Over and out från Paris den 11 januari 2014 ❤️

20140111-192819.jpg

20140111-193308.jpg

Kommentera

