OTUR.

Vid ca 15-tiden idag tappade jag en tung, stor jäkla kartong på jag vet inte hur många kilon på mina fötter. Den smärtan jag kände då är svår att ens förklara. Typ sån smärta man svimmar av. Sen dess har mina vänstra tår, speciellt stortån dödat mig och jag har nu gråtit i ca 9 timmar oavbrutet.. Har gjort två hål i nageln för att tömma på blod, kylt med isbitar, haft/har foten i högläge och tagit diverse värktabletter. BRA uppladdning för nya jobbet som börjar i morgon, verkligen bra 😒 Blir stora skor istället för klackar och en stapplande Evelina (kan långt ifrån gå på foten) som entrar H&Ms kontor i Marievik i morgon. Trots smärta och otur så ser jag sjukt mycket fram emot det! Blir bara så jäkla lack!!!!! Dags att sova, kram och gonatt.

20140112-233421.jpg

Kommentera

