FRUKOST SOM GER ENERGI!

Jag är så otroligt jetlaggad och trött på kvällarna. Min kropp är inställd på att vara 6 timmar länge fram i tiden och även om jag sover normala svenska nätter så är jag helt slut vid 20-isch.. Så nu på morgonen gjorde jag ett stort glas med färskpressad apelsinjuice för att kicka igång den här tisdagen och min andra dag som VM på H&M Online ❤️ Alltså jag älskar att jobba på H&M och det här äventyret är så roligt, min fot är bättre idag oxå men får nog bli uggs (suck) idag oxå. Ända skon som är tillräckligt stor och utan tryck på tårna, trist. Ha en underbar dag alla!

20140114-070742.jpg

20140114-070749.jpg

20140114-070756.jpg

Kommentera

