HEJ TORSDAG!

Heeej bloggs ❤️ Mitt i allt ”kaos” med att komma hem och börja på nytt jobb och så har gjort att jag knappt hunnit blogga. Den här veckan har gått så otroligt fort med alla nya intryck och information osv. Så.otroligt.roligt! Jag lär mig en massa nytt om H&M och som vanligt om mig själv när man utsätts för nya situationer. Jag kommer inte kunna berätta så mycket om mitt jobb men jag kan stolt meddela att jag nu jobbar som VM på H&M Online med fantastiska människor. Har ett eget skrivbord och kommer jobba vanliga arbetstider jeehoio!!! Vilket betyder inga mer helger, inga röda dagar osv 😁 En VM kan enkelt översättas till dekoratör på svenska även om det inte är helt korrekt.. Och eftersom jag jobbar Online så är det inte riktigt samma som VMs i butiker. Sjukt kul och spännande!

Nu ska jag käka upp min macka och sen röra mig mig stan och Inköpskontoret. Att lära sig nya saker kan ju vara det bästa i hela världen! Let’s kick it!

20140116-083837.jpg

Kommentera

