NOWADAYS.

Nu förtiden är jag tydligen himla bra på att blogga från mobilen med halvdåliga mobilbilder, kolla här bara.

1. Igår tog jag mitt sega förnuft till fånga och gick till gymmet för första gången på kanske fyra (😱!!!) månader. Börjar bli blekfis igen minst sagt 😂

20140126-222614.jpg

2. Idag har jag en nedrans träningsvärk ska jag säga er. Mycket pågrund av att jag körde lite väl hårt med ett av mina favorit redskap, med en vikt jag ”vanligtvis” brukar klara galant men som nu var himla jobbig.

20140126-222755.jpg

Aaaaaaaa! Skoja! Hade bara 5 kilo men det var jobbigt det med 😆

3. Men sen kom jag hem till min snygga kille som låg så sött bakis i soffan, gjorde lite god plockmat och frukost nummer två och lyckades under dagen kika på två filmer. Dels Hunger games – cathing fire och Escape plan. Bra båda två! En perfekt slö och lagom lördag som avrundades med två trötta pensionärer som somnade i soffan ❤️

20140126-223005.jpg

Kommentera

