TVÅ FRÅN IDAG TISDAG.

Hejhopp!

Här kommer två bilder från idag ❤️ Den ena är en lite selfi där man kan se hur nöjd jag är över 1. Att jag kan klä mig varmt och vintrigt nu istället för lättklätt då jag snarare fryst än svettas nowadays (att jobba i butik med högt tempo = mkt svett året runt) 2. Att jag nu har ett personligt passerkort med bild på som gör att jag kan röra mig ”fritt” på huvudkontoret woopie! Fett vuxen tjej javisst!

Och dels ett kort med den godaste kaffemaskinen på kontoret 👌 Typ bryggkaffe. Fast i massproduktion. Så alla äckliga maskiner med pulvermjölk som är dåligt rengjorda kan slänga sig i väggen. Gott kaffe varje gång är det som gäller nu!

20140128-211742.jpg

Kommentera

