FAVORIT JUST NU.

Mina vida kostymbyxor från H&M Trend tillsammans med vit enkel bas-skjorta från Forever 21 (köpte den när jag var i Bangkok senast, ångrar SÅ att jag inte köpte i alla färger got damn) är just nu min absoluta favoritoutit just nu! Och egentligen vill jag matcha med rena vita Converse men så länge vi lever med den här snön så får det duga med boots.

Enkelt, stilrent, fashion, snyggt, ledigt, coolt och bekvämt! Toppen enligt mig! 

Ps. Jag garvar ihjäl mig åt ett, mina poser och två, mina mun-miner jag inte kan sluta med. Det är inte lätt när det är svårt 😀

IMG_4053 IMG_4055 IMG_4051 IMG_4050

Kommentera

