EVELINA BAKAR.

Heeej! 

Jag tror min kille är hemligt kär i Leila bakar. För varje gång det är på tv:n så kollar han så gärna, och tycker allt ser så himla gott ut och lägger söta små kommentarer. Idag sa han till och med att han tyckte jag skulle var mer som Leila, eller sa och sa, han frågade om inte jag inte ville vara som hon. Lilla gos. Jag som tycker att jag ändå bakar emellanåt var tydligen inte jämförbar då hon använder socker och det gör inte jag. Stackars Magnus tycker allt mitt jocks är för nyttigt och varje gång jag nämner dadlar som sötning rynkar han på näsan. Slängde nyss ihop en sats (låter så himla proffsigt att skriva ”slängde ihop” ger mig själv credd minsann) med nötter och dadlar i matberedaren, hade i lite agave sirap och rullade några i kakao och några i kokos. Just nu står de i frysen och ska stelna innan vi ska smaka. Enkelt och förhoppningsvis gott! Hade Mr fått bestämma hade det blivit en kladdkaka, bullar eller något annat men icke, sånt är alldeles för svårt för mig.

IMG_4065

Kommentera

