TORSDAG 6:E FEBRUARI (?)

Eftersom jag tillhör de där svaga själarna (i det fallet tycker jag verkligen mycket och svaga är enligt mig rätt ord) som har fallit för årets säsong av Paradise Hotel och var ”tvungen” att kolla på finalen igår OCH eftersnacket, är jag sjukt trött idag. Berättigat och mitt eget fel, helt klart. Vilket sjukt program PH är alltså, säkert väldigt framgångsrik produktion men skev och nästintill otäck! Blä och yeey på samma gång. Men nu är jag påväg till jobbet och en spännande dag väntar med real stuff! Kul! För den uppdaterade så kanske man redan läst att Karl-Johan Person gått ut med att H&Ms nästa marknad (land) att lansera online är Frankrike. Med andra ord är det nu officiellt att jag till en början iaf kommer jobba med den franska marknaden och online-kunden där!! Fantastiskt kul! Högsta hönset sa även att tre till marknader är planerade under 2014.. Sen får vi se vart i detta jag och min tjänst kommer hamna. Otroligt spännande och kul att få vara en del av en expansion i ett stort företag. Och jag är fortfarande väldigt stolt över att jobba på H&M!

Nu är jag snart framme i Liljeholmen, hörs sen ❤️ Bilderna är från nyss oxå woopie!

20140206-081651.jpg

20140206-081658.jpg

20140206-081706.jpg

Kommentera

