LÖRDAGSMORGON!

Sitter ensam i soffan (min kille ligger och sover fortfarande) med frukostbricka och kollar på OS-final i någon typ av snowboardåkning. Det kan vara svårt att tro men jag åker faktiskt bräda. Eller åker och åker, när jag väl är i Sälen eller Åre eller liknande vilket inte är så ofta så åker jag snowboard. Faktum är att jag absolut inte kan åka skidor. Men så är jag en ganska rädd tjej så visst, jag kan stå och svänga och få fart men någon våghals med branta backa och hopp- där är jag inte!

Nu ska jag fortsätta titta på OS och sen blir det nog en lördagsprommis. Ljusstaken ni ser på bilden oxå är från H&M Home, älskarn! Hörs ❤️

20140208-095823.jpg

Kommentera

