H&M SPRING LOOKBOOK 2014.

HEJ. WOW. H&M. MUMS. Jag hoppas verkligen allt detta fint kommer till Online oxå. Så jag kan njuta varje dag på jobbet  Jag har inte sett dessa bilder på jobbet ännu, utan bara när jag surfat runt på nätet. Jag tror de höga stövlarna är favoriten, tillsammans med den korta volang-kjolen och jeansklänningen! Mycket fint och mycket fina bilder levererade av H&M. Mode när det är som bäst!

HMspringlookbookPS. När jag ser de här bilderna blir jag väldigt sugen på att klippa av mig håret. Får se hur det blir med den saken dock. Har sparat länge nu.

Kommentera

