PORSLIN!

Jag är så glad att jag för något år sen började spara på porslin. Och att jag först när jag är vuxen och tar hyfsat mogna beslut väljer ett porslin som är tidlöst och något jag tror jag kommer tycka är fint även när jag blir äldre. Annars har jag tagit rätt många beslut som är baserat på här och nu. Jag antar att en skön blandning är det där bästa för mig 🙂 Hur som helst, servisen växer och det är en sån fröjd att varje morgon dricka kaffe ur dessa fina koppar från Rörstrands Mon Amieserie. Målet är att ha 8 stycken av alla delar och komplettera med annat vitt och transparent porslin så som större skålar osv.. Känner mig megavuxen när jag ens tänker på sånt här men av någon konstig anledning så gillar jag det. Sambo med min stora kärlek och serviser är livet! Mer sånt!

20140301-122437.jpg

Kommentera

