‘DET’ PLAGGET.

Det finns mycket man ”borde” köpa hit och dit varje säsong för att anpassa sig till trender, hänga med och sånt jocks. För min del finns det inte på världskartan att jag skulle ha varken tid eller råd att göra det, men jag beundrar dem som orkar och kan. Och jag hoppas lika mycket att de som lägger tusen och tusentals kronor på nya kläder oxå skänker en krona emellanåt. Hur som helst, dit jag skulle komma till var att OM man vill köpa typ 1 sak som jag tror är ett nyckelplagg i år, en sak som dessutom är tidslös passar vid ja, i princip alla tillfällen, då tycker jag att man ska köpa sig en lagom loose fit, stilren vit skjorta. Som den här från H&M till exempel. 199:- från H&Ms största damkoncept Everyday. Jag har den i storlek 36 och älskar den. Tror det redan är min vår- och sommarfavvo 👌 Finns på de flesta H&M, även i en fin ljusblå färg. Happy shopping!

20140302-181156.jpg

Kommentera

