LOPPISFYND!

Ja men heeej söndag ♥

Jag är fortfarande sjuk buhu. Men jag jobbade i torsdags och fredags och i helgen har jag bara vilat. Kollat på hela säsong 1 och halva säsong två av Homeland (jag blir som BESATT när jag börjar på nya serier). Vilat och vilat och vilat förutom en liten avstickare som innebar loppis i Kistamässan här i Stockholm. On the flea market (tror jag det heter) verkar köra någon typ av Sverigeturné och denna helg var det alltså huvudstaden som gällde, superkul! För mig är typ hela tjusningen med loppis att fynda och det tycker jag att jag lyckades riktigt bra med idag. En tjuslig liten glasskål med tjock botten för en tia, en adventsljusstake (för en tjuga) till nästa jul som jag ska spraymåla mattsvart tror jag och så ett par ascoola dojs även dem för tjugo kronor. Bra klack på dem, snygg färg och jag ser redan en outfit med svart eller blå tighta jeans som är ankelkorta och en topp till. Nu måste bara våren komma! Men det är mars, det är bar mark och det verkar bara bli varmare och varmare. Jag hoppas bli tillräckligt frisk så jag kan börja cykla till jobbet igen, saknar den friska luften (och en näsa som inte snorar konstant) suuupermycket! Hoppas ni har en trevlig söndags kväll där ute, jag ska kolla klart på 5:e avsnittet på säsong 2 och sen krypa till kojs.

/E

IMG_4086 IMG_4092 IMG_4096 IMG_4095

Kommentera

