THENATIVEFOX.

Girls and boys!

Den här tjejen uppdaterat ofta med sina (enligt mig) uuuursnygga, inspirerande och steget-före-trendiga outfits på Instagram. Är man intresserad av mode så tycker jag helt klart man ska följa henne. Hett i sommar as you can see: The singoalla topp! Om jag någonsin hade haft en så platt mage så hade jag oxå lätt kombinerat singoallan med magtoppen, precis som på bilden under. Idén att låta den spanska romantiska singoallan möta 90-tals trendens magtröja är ju mer än spännande. Men med +6 sambokilon där typ 4 sätter sig på mage och höft (ja ni ser ju inte det såklart, men alla mina byxor märker det trust me) så blir det inga magtröjor inte, kanske en singoalla men inga spännande kombinationer. Kanske sen, kanske aldrig, men defintivt inte nu. Förövrigt vakande jag av mig själv 5.20 idag så efter att jag gjort klart mina morgonbestyr vilket är strax (06.00) så ska jag röra mig mot jobbet. Jag behöver köra gärnet för att nå mina mål och jag är taggad! Hörs!

20140325-060335.jpg

Kommentera

