H&M HENNES & MAURITZ TREMÅNADERSRAPPORT

Får man dessa mail, läser några businesstidningar eller helt enkelt bara är intresserad så har man kanske sett att H&Ms VD idag har gått ut med ytterligare information om den online-utvecklingen inom företaget som faktiskt lilla jag är en del av ☺️ Det är så himla kul att jobba med online och jag tror stenhårt på att det är framtiden, eller well det är ju nutid oxå, men jag tror att det fortfarande finns så sjukt mycket att ge. Och att vara en del av H&M i den här stora expansionen som vi befinner oss i nu är makalöst spännande 👍 Nu jobbar jag ju med H&M och i dagsläget Frankrike men här får ni en megahint om vad hela koncernen har framför sig, och kanske jag vem vet. Bilden är en printscreen från ett mail som jag får för att jag registrerat mig på hemsidan för länge sen, det är alltså ingen intern information utan ett officiellt uttalande av Karl-Johan Persson på dagens presskonferens. Kul!

20140327-201656.jpg

Kommentera

