9 DRÖMMAR FRÅN H&M.

SÅ mycket vårfint som finns inne på hm.com just nu alltså. Eftersom jag först och främst jobbar med den franska sidan och dessutom med herrkläder så är jag inte superuppdaterad på tjejkläderna längre. Faktum är att jag är rätt kass om man jämför med den dunderkoll jag hade förut. Så jag läskas deluxe när jag (tyvärr mer sällan än vad man kan tro) besöker vår svenska sidan. Bara nu hittade jag 9 f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. saker jag väldigt gärna skulle vilja köpa. Gå in själva och kika, mycket fint nu ja, mycket fint!

9 8 7 56
4 3 2 1

Kommentera

