SNART SOLSEMESTER!

Kolla hur gött jag hade det i Thailand!!! Sol och bad och fruktshakes och family  Och snart bär det iväg igen. Inte lika långt bort den här gången men konceptet sol, bad och familj är det samma. Helgen efter påsk åker jag med min pappa, hans fru Helena, Helenas mamma Mona och mina älskade älskade systrar Karin & Anna till Spanien. Livet! Ser fram emot rosé, oliver, nachochips, varma kvällar, kortspel på altanen, långa strandpromenader, sol & bad och massa massa tappas. Och att få hänga med min familj. Ohh vad jag längtar! 5 dagars semester innan sommaren är här, perfekt.

IMG_4001

 

 

Kommentera

