KATE ALÁ 90’S

En av mina absoluta stilikoner är Kate Bosswort. Alltid sådär lagom cool, snygg och trendig. Jag tycker ofta hon får till klockrena outfit i min tycke och smak. Och så vågar hon, det gillar jag oxå. Nu senaste så har hon vågat lite väl mycket dock, jag vågar inte säga att det är superfult för det får jag allt för ofta ångra, men det är lite väl vågat och för att i vanliga fall vara en ganska modig tjej så måste jag säga att den här typ av halsband (som jag själv hade på 90-talet) sitter långt in att börja gilla igen. Speciellt i kombination med skorna hon har på sig OCH knuten på huvudet. Allt är rätt gulligt var och för sig, klänningen är supersöt men outfiten ihop.. Hmm.. Cool, trendig och vågad. Allt jag vågar säga just nu 😁 Hur som helst är det ytterligare ett bevis på att 90-tals mode är så här för att stanna ett tag.

20140418-190659.jpg

Kommentera

