LJUST OCH FRÄSCHT.

Jag men visst är jag oxå en sån där sucker för vitt. Vitt, vitt, vitt. Mycket är vitt här hemma. Men inte allt, nej absolut inte. Vi har till exempel min vita soffa men den är full av kuddar i olika färger med olika mönster. Ja, hyllan under tv:n är vit den med men på den står det ett gäng tarnsparenta ljusstakar med gula ljus. Så, allt är inte vitt. Något som däremot är det är i princip alla våra blommor, gröna och vita. Jag kan emellanåt slänga in en färgad färsk bukett men annars brukar jag hålla mig till vita skönheter. Fick en fantastisk orkidé av mormor sist jag var hemma i örebro och på balkongen har jag gjort i ordning med klassiska panséer och pelargoner. Har en kille som inte är superförtjust i just blommor så försöker hålla det cleant- för husefriden 😉

IMG_4108 IMG_4109 IMG_4112

 

 

Kommentera

