NEW IN – SHOES.

Jag men hurrni! Jag har ju glömt att visa de tre paren dojjor som jag köpte när vi var i Spanien för några veckor sedan. Tre bra och moderiktiga skor, två i äkta skinn/läder och ett par i plast. Birkenstock-copysarna (som kan vara våren och sommaren IT-sko) betalade jag endast 150 kronor för och de andra i skinn fick jag på en marknad för en hunka. Plast-pisse-tofflorna blev mina för 3 euro så oavsett om jag lyckas kombinera dem snyggt med en outfit eller ej så var det ett kap. I värsta fall blir de bra tvättstugeskor. Här hemma hade jag fått ge över en tusenlapp för tre par som dessa och nu blev det under 300. Helt ok och jag fortsätter fylla på mitt sko förråd. Några in och igår blev det några ut när jag skänkte helt funktionella skor till bättre behövande genom en insamling som finns här i Hammarbyhöjden i Stockholm.

IMG_4135

 

 

Kommentera

