NY SOFFA?!

Vi behöver köpa en ny soffa. Min lilla vita jag köpte på IKEA för några år sen börjar bli riktigt sunkig. Den har överlevt en flytt i Örebro och två i Stockholm. Magnus sover rätt ofta i den och vi äter i soffan varje dag. Fläckar av mat, svett och jag vet inte allt går liksom inte att inte se längre. Jag älskar vita soffor men det är väl lika bra att inse att den perioden i livet är över för ett tag. Jag kikade in  på Bolia.com och hittade två fina som föll mig i smaken direkt. Hade jag fortfarande vart singel och bott ensam hade jag absolut satsat på den rosa. Tvekar att det är ens finns på världskartan för Magnus så jag ska nog föreslå den gråa, OM den får plats här i vår lilla lägenhet på 39 kvadrat dvs. Båda är 40% reducerade just nu och en så stor och bra soffa för det priset känns som en investering även för framtiden när vi förhoppningsvis bor lite större. Soffor är kul och IKEA är grymt men ibland behöver man vidga sina vyer.

01-034-05_3394020$Main 01-009-45_4083491$Details

Kommentera

