AW 13-02

Ja men viiiisst! Så himlans trevligt igår. Att jobba halvdagar har helt klart sina fördelar ☺️ Vid 13 stängde jag ner min dator och gick och käkade tapas med några kollegor på Boquerian i Stockholm. Kan starkt rekommendera att gå dit om man inte vart där. Efter ett par öl, god mat och kaffe så blev det lite shopping på & Other Stories (visar det en annan dag) och sen vidare till Taverna brillo för rosé. Brillo är ett relativt nyöppnat trendigt ställe med supercool inredning nere på Stureplan. Sen vidare till Kåken och efter kanske ett par timmar där åkte jag och Otta hem till henne i aspudden. Vodka och is och en massa shitchak hela kvällen. Så otroligt trevlig och mysigt och hela dagen känns nu i efterhand som världens äventyr! Igår gjorde jag nog mer saker än vad jag vanligtvis knappt hinner med på en månad 😊 Så himla trevligt och det unga, planlösa livet när det är som bäst 💜

Här är Otta, min Isländska kollega och jag igår!

20140529-113813-41893645.jpg

Kommentera

