THE OTHER DAY.

Man ser verkligen i ansiktet nu att jag gått upp lite i vikt sen jag flyttade ihop med min kille. Närmare 6 kilo på min lilla kropp. Jag ska inte säga att jag lider av det, men det är inte superskönt att inte kunna ha majoriteten av sina byxor längre eller att klä av sig in public. Men det handlar ju bara om vad jag själv känner och tycker. För andra är jag på daglig basis bara lite rundare i ansiktet och det gör mig inte så mycket 💜 Så här såg jag ut igår på jobbet. En skön outfit med lite större chinos (nya från H&M 199:-) en oversize tröja från Zara, mina boots Johnny Bulls, korgväskan (=sommarväskan) och supergammal jacka från Sisters.

20140606-144450-53090325.jpg

20140606-144446-53086515.jpg

20140606-144454-53094080.jpg

Kommentera

