LÅNGHELG!

Jag har vart på John Mayer, firat min födelsedag (japp, nu är jag 27 år), hängt med min skönabönor Alex & Emelie, vart på loppis på Trädgården, vart på bio-dejt med min snygga b-friend, lagat god mat hemma, vart 1 års-kalas och plöjt kanske 15 avsnitt The walking dead (herregud jag är BESATT- kan inte sluta kolla). Var ledig i fredags och den här helgen har vart sååå lång. Och skönt. Och mysig. Kanske en 10/10 faktiskt ♥ Massa härlig energi och långa lugna stunder. Min samling av Rörstrands Mon Amie har fyllts på och så fick jag en underbar Stelton-bryggare av mami. Och så blir jag kärare och kärare i min snygga kille, för varje sekund som går typ. Ibland är han skitjobbig (precis som jag oxå) men en sak är säker- He’s a keeper. Kolla bara!

IMG_4207 IMG_4211 IMG_4210

Kommentera

