URINVÄRKS/VÄGSINFEKTION.

Jag vet inte ens vad det på riktigt heter men jag vet hur det känns. För andra gången i mitt liv har jag fått det här fruktansvärda åbäket. Helt bisarrt konstant kissnödig som om jag ska kissa ner mig samtidigt som det gör så förbövelsen ont när jag väl kan kissa (det kommer ju inget fast man är SÅ kissnödig). Känns som om min egen kropp torterar mig. Jag borde gå och sova, men tänk om jag kissar ner mig? Oskönt. Nästan lika oskönt som Magnus emellanåt kan tycka att det är att jag tar kort på honom. Kolla bara så han vantrivs hihi ♥ Frågan är bara hur mycket HAN vantrivs när jag kissat er hela vår säng? Återstår att se. Godnatt!

IMG_4193

 

 

Kommentera

