YTLIGHETER.

On my mind. Ibland. Mycket som är sparat i mitt bildarkiv har jag hittat på Instagram. Följer förfärligt mycket människor där som jag inte har en aning om vilka det är. Det mesta skrollar jag bara förbi men vissa saker fastnar lite. Det är ett märkligt men underhållande nöje.

Vårskor från H&M. Någon mer än jag som får Aladdin och anden i flaskan-känslor? Börjar genast nynna på ‘En heeelt ny väääärld’…

FullSizeRender-6

 

 

Alltså den här lampan. Skulle vara SÅ fin här hemma hos oss. Kommer från House Doctor och kostar mer än rimligt för mig, egentligen. 

FullSizeRender-5

 

Har surfat runt lite och kollat vart på Koh Chang vi bör åka och kan tänkas bo när VI ÅKER DIT I 3 VECKOR i december. Om jag längtar? Hell yeah. 

FullSizeRender-4

 

Fransar. Svinsnyggt med fransar. 

FullSizeRender-3

 

Skulle jag köpa en ny adventsljusstake i år skulle jag köpa den här. Men det ska jag inte, för jag sparar pengar till Thailand. Om någon annan är sugen så finns den bland annat att köpa här för 540:-.

FullSizeRender-2

 

Jag på jobbet för några veckor sen. Ser ni vilken STOR mobil jag har. En Iphone 6 plus. Jajjemensan. Som en liten mindre mini-padda. 

FullSizeRender

 

Dagdrömmer emellanåt om exakt hur snyggt jag ska inreda mitt och Magnus nästa hem. Stengolv check. Om det är på tapeten att vi ska flyta? Inte alls. Dagdrömmer för att överleva 39 kvadrat och en smockad källare. 

FullSizeRender-8

 

Försöker mig då och då på att backa utan vitt socker, vetemjöl och laktos. Med varierad framgång. Här är nån typ av blåbärskaka.

IMG_0282

 

Ampel. Jag vill göra en egen ampel. Störta funderingen är dock vart den ska få plats här hemma. 

FullSizeRender-7

 

 

Kommentera

