JUNKY.

Jag är en riktigt serie-beroende-personlighet. Börjar jag titta är jag f.a.s.t.
Just nu känns det ganska bra att jag är en sån person. Första veckan hemma från jobbet så var det det enda som fick mig att inte tänka alls. Befriande på ett skönt sätt. Nu har jag avverkat fyra säsonger Suits, kollat ikapp alla Grey’s som finns att tillgå och ligger i fas på både Homeland och The Walkning dead. Fyra svinbra serier i mitt tycke. Frågan är vad jag ska hugga tag i härnäst? Någon som har bra tips?

serier

 



 

2 thoughts on “JUNKY.

Kommentera

