7:e NOV 2014

Tiden går fort. Ruggigt snabbt. Jag drömde mycket konstigt i natt igen. Orosdrömmar. Vaknade när Magnus gick till jobbet men somnade om och steg sen upp vid 9.30-snåret. Cyklade ner till Konsum (vi bor på en liten höjd) för att köpa frukost och blev mäkta obehagligt andfådd på vägen hem. Vad händer med att jag inte klarar av tempon längre? Astrist.

God frukost, ett avsnitt Grey’s, lite gitarrspelande och nu ska jag nog ta och meditera lite snart innan det är dags för småfix. I kväll ska jag och Joline hem till Alex och Tim och fixa innan namngivningen som är i morgon. Det är dagens TODO, allt annat är bara plus och inga måsten. Dagen än så länge: Okej med en knutta av spänning i bröstkorgen. Ångest eller spänning? Jag ser det som spänning som jag kan få bort, jag är inte olycklig i livet, bara slut.

FullSizeRender-2

FullSizeRender

 

Kaffe, köpt juice med bland annat morot och ingefära, sojghurt med nötter, chiafrön och gojibär och så en hel mango. MUMS!

 

Kommentera

