MIN LILLA BIL.

För någon månad sendan fick jag en bil av min pappa. Helt fantastiskt genröst och fint. En liten blå peugeot från -02 har nu flyttat in i min och Magnus familj ♥ Lyxigt! Den är så söt och det känns vuxet att betala för en försäkring som står på mig. Well, jag förstår att jag är 27 år när jag kollar på mitt körkort, men det är inte lätt när omgivningen (typ kassapersonal på Konsum där jag handlar VARJE DAG) påminner mig om att jag ser ut som under 18.. hihi. Viktigt att ha med leg när man köper allt som man behöver vara över 18 för att få köpa, exempelvis Ipren och Triss. Det har hänt både en och flera gånger att de frågar mig om just legitimation.

IMG_0446

Kommentera

