VEGO MIDDAG.

Hej!
I går passade jag på att laga en helt vegetarisk middag till min familj här hemma i Örebro. Gjorde ett hopkok av mina favoriter som jag åt ganska mycket av förra sommaren när jag körde en variant av Raw food-kost. Båda min bröder tränar rätt hårt och är i stort behov och vana vid att äta typisk proteinrik mat. Mina matvanor kan därför vara lite ”konstiga” för dem så jag ville gärna visa på hur gott och smakrik vegetarisk mat faktiskt är. Jag skulle verkligen kunna tänka mig ett helt vegetariskt liv.

Passade på att steka falafel med hommus och rostad broccoli, gazpacho med vitlöksbröd, zuccinipasta med ärtpesto, tomat & mozarella och till dessert Sias nya yoghurtglass med färska hallon och blåbär. Mycket uppskattat och gott!

FullSizeRender

Kommentera

