55 KRONOR.

Möttes av en folkstorm (för att vara Örebro såklart) utanför Erikshjälpen idag. Chocken! Om jag förstått det rätt så lämnas saker in varje vecka men de har bara öppet för shopping onsdagar 12-18 och lördagar 10-14. Och folk var på hugget, kö in och allt. Jag scanade av läget ganska sabbt och kom till julavdelning, där det var typ kaos, när jag skådade mitt fynd. En julljusstake, i funkisstil för ynka 55 spänn. Och alla ljus funkade! Efter besökte jag Willys och köpte snacks för samma summa. 55 spänn som försvinner inom en timme eller en gammal go ljusstake som håller kanske för alltid?! Är mycket nöjd med allt faktiskt.

FullSizeRender

 

 

Kommentera

