GRÖNA VÄXTER.

Jag tycker det är rätt kul och fint med gröna växter. Det gör så mycket för inredningen. Ett tag var jag helt inne på vita blommor bara men har nu övergått till endast gröna. Vi har ständigt en diskussion om exakt hur mycket blommor jag får ha.. Vi bor på 39 kvadrat och just nu har vi 5 stycken växter varav en inne i badrummet. Inte alls mycket tycker jag, och 5 för många enligt min kille, han är astrist när det kommer till sånt där.

Vi har en del moderna och trendiga växter hemma som Elefantöra och en Fjädersparris bland annat, och är väldigt sugen på att införskaffa en Dvärgkowhai. Även om jag inte alls har gröna fingrar så är det kul att hålla sig lite uppdaterad på vilka växter som är inne och så. Kommer så mycket snyggt hela tiden som man aldrig sätt förut. Blomsterlandet har en kul artikel om vilka växter som är extra trendiga just nu här. Kul läsning!

aa9fd53487cccceb6a56d0ec821a9737_5229e49fe087c33d8cd47dc8

Den här bilden hittade jag på google när jag sökte på Dvärgkowhai och fanns tydligen på Mäklarhusets webbsida. Krukan från Skultuna är inte fy skam heller. Svinsnyggt.

Kommentera

