SENASTE.

Här är 4 pics från senaste dagarna. Kameran i min nya Iphone 6+ är kalasbra! Visste är luren stor, men skön att surfa på och inga problem att prata i. Är supernöjd!

Tårta hemma hos pappa & Helena i söndags på farsdag. Mysigt.
FullSizeRender-2

Godmorgonbild till min kille från Örebro. Klassiker. BOR i den där tröjan.
FullSizeRender-3

Namngivning för Nova i lördags. Gosa! Är en stolt fadder.
FullSizeRender-4

Alltså jag och min yngsta lillebror Felix AAHAHAHA! Vi är SÅ lika på SÅ många sätt. Lilla hjärtat har fyllt 15 år i oktober och klarade idag moppekortet. Det går inte en dag utan att jag saknar mina syskon ♥
FullSizeRender-5

 

 

Kommentera

