3 FRÅN HELGEN.

Helgen har gått fort, som vanligt. Även om jag inte jobbar så susar tiden förbi i ett rasande tempo ska jag säga er. I fredagskväll var vi hemma. I går var Emmis & Hanna på besök från Örebro över dagen, och sen på kvällen var vi på släktmiddag hos Magnus faster. Idag har vi bytt till vinterdäck och legat i soffan. Jag hade två aktiviteter igår. TVÅ. Som en vanlig människa, i ett vanligt liv. Och idag är jag helt paj. Ont i hela kroppen, sjukt jobbig ångest/muskelspänningar bröstet, jag har mått illa, gråit en herrans massa och till och med vart yr, så pass att jag kallsvettades och trodde att jag skulle svimma. Jag pallar inte med mig själv alltså. Två aktiviteter och jag går tillbaka till ruta ett… Så.jäkla.trist.

Här är en bild från igår på Magnus bror Fredrik, mig och Magnus. Är väldigt glad att båda är min familj. 
FullSizeRender-4

Senaste jeansen sitter liiiiiite tight just i linningen så körde gravid-tricket med gummisnodd igår. Och jag är INTE gravid, tackgodegud jag kan ju inte ens ta hand om mig själv just nu. Men just det DET tricket körde Magnus och hans bror igår på middagen inför ALLA… Jag körde ju bilen hem… suck, stackars släkten 😛
FullSizeRender-3Mysmorgon med tända ljud, god frulle och nyhetsmorgon är en helig ritual för mig. Idag kollade vi på repisen av Så mycket bättre oxå, bra program! 
FullSizeRender

 

 

Kommentera

