2 OLDIES.

Kollade lite i arkivet i den här bloggen (bloggade ju ett tag, måste vart runt 1 år, på stylebyevelina men släppte aldrig den här domänen) och hittade två riiiiktigt gamla bilder på mig från när jag jobbade med Tyra och Style by Tyra. Känns som en evighets sen. Som om det var en annan Evelina, en annan människa som gjorde allt det där. Och på sätt och vis så var det ju en annan Evelina. En yngre, mer osäker och mer oerfaren, tjej. Att jobba för Tyra var en så stor del av mitt liv under den där perioden. Men så träffade jag Axel från Örebro, blev dökär och flyttade hem till lilla Öret. Ångrar det inte en sekund, även om det var fruktansvärt lärorikt och häftigt att jobba med Style by Tyra och hela den utvecklingen. Är helt säker på att jag inte skulle fått det jobbet jag har idag om jag inte investerat min tid i SBT. Vissa har gått i skolan på universitet och högskola, på så många sätt var den där tiden min utbildning.

Vilken brutta under va? Är väldigt kul att skrolla i gamla arkiv.. 

januari2011vers januari2011

 

 

Kommentera

