GRÖN LUNCHSMUTTI.

I förmiddags var jag på Yoga. Otroligt mycket jobbigare än vad jag minns det. Och det här passet innehöll nog lite extra styrka, eller så gör yoga alltid det och jag har bara gått på mesiga pass. Högst oklart. Oavsett så gick det bättre än vad jag vågats hoppas på, och jag tänker absolut gå igen. När jag sen kom hem gjorde jag en grön smutti fullproppad med nyttigheter.. Bladspenat, ingefära, färsk citron, päron, vetegräs, spirulina och vatten. Känns alltid bättre att hälla upp i ett stort glas och festa till det lite med ett sugrör. Inte döäckligt men absolut inte supergott. Rensar fint och boostar bra! Bra kombo!

FullSizeRender-2 FullSizeRender

Kommentera

