NEW IN.

Sen jag krashat så har jag haft extremt lite lust att klä mig i fina kläder. Vilket är väldigt olikt mig. Jag har bara ingen lust, och det har liksom inte spelat någon roll. Inte ens när jag gjort saker och träffat människor har jag inte brytt mig. Men jag har shoppat lite den här månaden ändå. Lite. Och det känns ju som ett friskhetstecken, jag har inte tappat mig själv helt.

När vi var i Borås var vi inne på Kapphal, som syrran jobbar på, och jag hittade faktiskt två saker som jag ville ha. Annars är jag ju en trogen H&M-kund och helt ärligt så ger jag aldrig Kapphal ens en chans. Deras målgrupp är äldre än jag, och jag tycker inte alls de hängt med i utvecklingen. MEN jag hittade en snygg svart tröja (som både Karin och Anna hade), perfekt enkel med en twist i ryggen och en supersöt klänning att ha när vi åker till Thailand. Gillar kort men med en ärm och att man kan markera midjan. Tröjan kommer bli bra med både tighta svarta jeans som med vida kostymbrallor och klänningen kommer bli superöt med bara vita Converse. KUL att hitta kläder någon annanstans är på mitt jobb.

Kostar 299:- styck. Bra plagg jag tror jag kommer använda ofta. 
FullSizeRender-3 FullSizeRender-4

 

 

Kommentera

