TIPS TIPS!

Allllltså de här jeansen! WOW så snygga! Min syrra Anna tipsade om dem och när jag nyss gick in på JC:s hemsida så såg jag att de dessutom har 100:- rabatt på jeans t.o.m söndag både online och i butik. Flare jeans är dö-snyggt och dö-modernt och jag vill absolut ha ett par. Ringde JC i Ringen här i Stockholm och de hade fått in flera storlekar i morse så gissa vem som ska göra ett besök där senare idag eller i morgon.. jooooo jag! JC är en sån typisk affär jag och mina kompisar handlade på när vi var runt 10 år, synd att de tappat så, åtminstone behöll de oss inte som kunder. Ganska spännande på att fundera på varför..

De här jeansen är nog ett måste i en bas-garderob just nu – om man frågar mig. Online hittar du dem här. Enjoy!
Skärmavbild 2014-11-25 kl. 14.50.52 1008677-1346__0_2

 

 

Kommentera

