BOOST.

Sånt här behövs nu i kalla tider när alla dessa sjukdomar som florerar. Jag har jobbat i två dagar nu och det går inte att undgå all sjukdom. Många är hemma och hälften av alla andra sitter och snorar. Men inte jag, och jag tänkte hålla mig bort från allt vad sjukdom heter. Att jobba har gått över förväntan, men jag är inte tillbaka ännu, men på god väg. Har precis vart på ett kvällsyoga-pass och ska gå och lägga mig strax för i morgon bitti 6.45 är det yoga igen. Andas, avslappning, statisk träning, fokus i stunden och lugnt- det är verkligen min grej.

… Precis som de här gröna smoothisarna har blivit. I kväll gjorde jag med vetegräs och ananas oxå, supergott OCH bra för immunförsvaret. Fler borde dricka mer grönt!
FullSizeRender-3FullSizeRender-2 kopia

 

 

Kommentera

