MIN RÄDDARE.

Jag är helt övertygad om att mina två parhästar när det kommer till smuttisar hjälper mig att hålla mig frisk i dessa tider. Dessutom när jag börjat träna mer och sjukdom ofta brukar komma som ett brev på posten. Dagens blandning med spenat, gurka, ingefära och citron smakade inte gott alls, men ger det immunförsvaret en skjuts på traven så är det värt alla dagar i veckan. Hade i en matsked Vetegräs och 2 tsk Spirulina idag, hua. Om 9 dagar åker vi till Thailand och jag vägrar.bli.sjuk. Ska eventuellt införskaffa algen Chlorella i veckan oxå. Om plånboken tillåter.

FullSizeRender-2 kopia

Mysigt att få tända tredje ljuset idag! Förra veckans vita tuplaner har nu fått bytas ut mot en något övervuxen Aloe Vera. 
FullSizeRender kopia

Kommentera

