HAPPY ME.

Hej tisdag 16:e december 2014 

Jag undrar verkligen hur livet kommer se ut samma datum som idag men om 10 år, 2024. Mycket kommer säkert ha förändras, rätt spännande när jag tänker på potentiella möjligheter, inte stressande eller läskigt alls, bara förväntansfullt. Här och nu så är status okej, lite mer än okej till och med. Jag börjar känna mig mer och mer tillfreds med mig själv, och mitt inre lugn, hur jag ska handskas med allt som händer runt om kring mig och med mig själv. Jag skulle inte säga att jag är helt 100, inte än, men på god väg. Jag jobbar 75% den här veckan och nästa tisdag åker vi på semester i 20 dagar. Ska börja jobba heltid när jag kommer hem, och det hoppas jag kommer gå bra. Jobbar på aktiv återhämtning både på arbetstid och fritid och det ger absolut resultat. Ska gå och lägga mig nu för att vara hyfsat pigg i morgon när klockan ringer 5.20 för morgon-yoga tillexempel.. Det är mycket jobbigt att gå upp så tidigt, men väldigt värt efter 75 min fysisk och psykisk träning innan dagen startar ordentligt.

Oh just det, jag älskar affärer med grymt te-utbud och idag såg jag att Hemköp nere i Åhléns att de hade det här fina (och förhoppningsvis goda) teet vars rubrik jag så smått börjar känna igen mig i igen =) Det är en skön känsla. Nu ska jag bara se till att jag blir så stark, och mig själv igen, att jag håller för alltid. Gonatt!

FullSizeRender kopia 3

Kommentera

