ADIOS AMIGOS!

Idag tisdag den 23:e december 2014 åker jag och min kille på semester till Thailand. Till Koh Chang för att vara mer specifik. Jag kommer inte ha med mig min dator i år, och då jag inte installerat WordPress på min mobil så kommer jag inte heller kunna blogga  Vi är åter i Sverige natten mellan den 13:e och 14:e januari 2015. Det här ska bli SÅ skönt och mysigt och bra på alla sätt och vis.

När ni läser detta befinner vi oss antagligen redan ute på Arlanda i fullt schå med att checka in och dricka första semesterölen. Ha en underbar jul och ett fantastiskt gott nytt år alla där ute. Vi hörs igen när 2015 redan börjat.

Stor kram Evelina

framkalla1

Kommentera

