HEEEEEEEJ 2015!

Hur mår ni???? Länge sen nu =) Jag har redan vart hemma en vecka men knappt öppnat datorn. Skönt tycker jag. Trist för bloggen men så får det vara. Vet inte riktigt hur mycket jag kommer blogga framöver, livet går alltid i ett och nu när jag börjat jobba 100% igen och dessutom ska börja träna ordentligt så får vi se hur mkt tid som blir över  Ni är alltid ett gäng på några hundra som följer mig här, och jag hoppas ni har överseende med det. Det är absolut frittfram att följa mig på Instagram om man vill, heter finaevelina där.

Hur mår jag då?
Joo men jag mår bra! Rent psykiskt mår jag bättre än på läääänge. Jag känner mig stark och glad, sugen på livet igen och att självförverkliga mig själv. Det känns så himla bra. Jag känner mig som mig själv igen. Resan till och i Thailand gick faktiskt väldigt bra och jag hade bara ångest ett par gånger (vilket är himla bra jämfört med flera gånger om dagen förut). Det var varmt och skönt där borta och 20 dagar gick så.himla.fort. Ljuvligt att åka iväg så länge! Jag var frisk under hela resan vilket tydligen har fått betala sig nu… Kände här om dagen att jag höll på att bli förkyld och i går natt vaknade jag av att jag mådde fruktansvärt illa, så pass illa att jag ca en gång i timmen fick sitta på toa med en hink i famnen samtidigt som det kommer vätskor ur mig från alla håll, USCH! Magsjukan är ett faktum. Så nu ligger jag hemma i soffan, igen, inte för att jag inte klarar av att jobba för det är jag jättesugen på, utan för att jag är magsjuk, förkyld och har fruktansvärd mensvärk. Jackpot! Haha. Frisk i Thailand när alla andra går om varandra med risiga magar och så när jag kommer hem kommer allt på en gång. Här kommer en salig blandning med lite bilder från resan och några från här hemma. Vissa har legat på Instagram, vissa inte. Hörs snart  Stor kram, Eve

Här är jag och Magnus uppe på Sirocco i Bangkok. Baren är superkänd från filmen Hangover. 64 våningar upp och man var inte så kaxig, inte rädda-Evelina iaf. Här kostade en drink ca 6 gånger så mycket som nere på gatan, och man var tvungen att vara mer finklädd. 
8På en av alla våra mellanlandningar påväg hem. Usch för stressiga mellanlandningar alltså. 
7 Min otroligt snygga kille påväg till det där pyttiga planet som ska ta oss från Bangkok till Trat. Jag är helt sjukt kär i min kille alltså. 6 Såhär såg många dagar ut för oss. Lunch vid poolen, livet! Vi unnade oss typ allt vi ville på den här resan, utan att göra av med allt vi hade och ägde. Magnus och jag hade till och med gemensam ekonomi för allt under hela tiden, och det gick hur bra som helst. Vi är väldigt lika när det kommer till hur vi ser på pengar. 5 En av de bilder jag skickade hem till mamma ♥ Eller hem och hem, hon var i Indien och var en riktigt yogis. Uppdaterade henne lite på hur vi hade det såklart!4 Papi-gull och jag ♥ Helt normala- noooooo!2 Min styvbror Tom och hans tjej Agathe. Sista all-in kvällen i Bangkok! FullSizeRender

Att komma hem och få göra min smoothisar??? LIVET! Jag gick upp 5 (!!!!) kilon i Thailand. Öl och alkohol nästan varje dag tillsammans med en herrans massa chips och godis och NOLL motion. Det var det värt men ack så gott  med frukt och grönt och nötter när man kommer hem.9 Som ni ser… RENT!11

Kommentera

