HOUSE DOCTOR.

Kolla våran nya supernsygg lampa som numera sitter i vårt vardagsrum! Jag har velat ha den här så himla länge att när vi nu kom hem från resan, med lite pengar kvar, så slog jag helt enkelt till. Beställde den från rum21.se som hade den snabbaste leveransen jag vart med om. Beställde den förra onsdagen och redan dagen efter, på torsdagen, hämtade vi den nere på 7eleven här i Hammarbyhöjden. Fantastiskt service! Magnus pappa var här i helgen och satte upp den och i skrivandes stund ligger jag och tittar på den samtidigt som jag bloggar. Så himla cool och snygg. Finns att kika på här om man är sugen. Dock har jag köpt för starka glödlampor – hela 60 W, så måste köpa nya- suck. Hittade supersnygga där man ser glödtrådarna i på Classe Ohlson. Ska kika efter 5 eller 15 W istället. Med 5 glödlampor utan skärmar behövs knappast 60 W.

12
IMG_1455 totte

Bild från rum21.se hemsida: 128411_3

Kommentera

