BÖRJAN PÅ RESTEN AV VÅRA LIV.

Lördagen den 17:e januari så förlovade jag och Magnus oss ♥ VILKEN GREJ VA!? Jag är så himla lycklig!!! Vi bestämde oss i Thailand, köpte ringar i Bangkok och satte på oss ringarna tillsammans med drinkar och champagne på restaurang Himlen här i Stockholm i lördags. Världens mysigaste grej. Jag älskar min kille så otroligt mycket och jag kan knappt vänta efter att få leva resten av mitt liv med honom. Jajamensan, vi har det jobbigt ibland och jajamensan så är vi olika på vissa punkter i livet. Men det spelar liksom ingen roll. Han är bäst och tillsammans är vi bäst. Han gör mig hel och lycklig och jag vet att han känner samma för mig. Det kommer inte bli något bröllop inom ett år, men vad gör det, vi har ju hela livet på oss! Jag var visst lite svullen i Thailand så ringarna är inlämnade just nu (måste göra min en hel storlek mindre och sen ska de graveras), och jag riktigt längtar efter att få gå runt med den på vänster finger. En nätt liten ring i vittguld med en diamant på, så himla söt och fin. Anordningen under var min favorit under dagarna innan förlovningen. Vackra tulpaner, kärleksfullt bild-kollage på mig och Nova och så våra ringar. VÅRA ringar, helt magiskt!

FullSizeRender-13

8 thoughts on “BÖRJAN PÅ RESTEN AV VÅRA LIV.

Kommentera

