2014.

Har funderat lite på hur jag skulle kunna sammanfatta 2014. På så många sätt var det det absolut bästa året, men oxå sämsta året hitintills i mitt liv. En helt sagolikt, ofattbart, jobbigt år. Mitt första år med Magnus, året jag tog ett stort steg i privatlivet och i min karriär, men oxå året jag kraschat fullkomligt och körde slut på mig själv totalt. Kanske räcker med att sammanfatta det som händelserikt. Och lärorikt. Viktigt, men jobbigt. Med en massa lycka i början och en massa olycka i slutet. Jag känner mig mycket bättre nu, men jag har en lång väg tillbaka. Jag är tacksam att jag har vänner som förstår, familj som finns där, en sambo, nej en fästman (wohooo!) som älskar mig oavsett och en arbetsplats där välmående är prio ett. 2015 kommer bli bättre än hur 2014 avslutades, det är en sak som är säker  Jag har inte superhöga förväntningar på det här året heller, och det är väldigt skönt. Jag vill må bra, och omge mig med en massa saker som är bra. Min chef sa idag till mig att jag är viktigt, inte bara för vad jag levererar, utan också för den jag är. Och det är så lyxigt att få höra det. Självkänslan växer sakta men säkert tillbaka till vart den hör hemma. Har jag berättat att jag har en helt fantastiskt chef?

Den här bilden får mig att bli varm inombords av lycka. Ska nog framkalla den och rama in den för alltid. Att förlova mig med min livs kärlek, vilken grej!
FullSizeRender-21

Kommentera

