TIPS!

Jag försöker att inte använda så mycket foundation. Faktum är att den enda foundation jag har, köpte jag förra vintern (ja, så sällan uppdaterar jag mig med smink!) och då var jag betydligt blekare än vad jag är denna vinter efter 3 veckor i Thailand, så jag kan liksom inte använda den. Men jag vill ju ändå täcka lite mörka ringar runt ögonen och pipplor. Och för att concealern inte ska lägga sig i varenda väck och torrt vrå den här 27 1/2-åringen har så brukar jag använda primer. Ja, äntligen, det var dit jag ville komma. Primer. Jag har i flera rå använt en dyr rackare från Smashbox som är helt ljuvlig. Men nu är den slut och min kollega Pernilla rekommenderade budgetalternativet Garnier. Finns att köpa på H&M tillexempel. Och jag måste säga att den är helt godkänd. Den är inte lika len som smashbox men verkligen okej. 139:- tror jag. Fuktkräm, primer, smink. Bra grej!

FullSizeRender-22

Kommentera

