MINA FINA.

Alltså mina systrar ♥ Vilka fantastiska människor. Jag saknar dem så mycket, hela tiden. Jag önskar helt otroligt mycket att vi någon gång i livet får bo i samma stad. Det vore världens bästa grej. Tanken att bo i ett kollektiv men mina syskon har slagit mig både en och två gånger och fyfanken vad mysigt och roligt det vore… Sen om vi skulle palla det i längden är en annan sak, men det är inte helt orimligt att det skulle funka. Det här lilla kollaget på mig, Anna och Karin tryckte jag på ett linne vi gav till vår lillebror Max i 18års-present. Tillsammans med texten: ”Du vet ju att jag är snygg, men har du sett mina systrar?!?”. Passar vår lilla knutte Maxis och hans ego perfekt haha ♥ Världens bästa lilla syskonskara!

systrarnatest2

 

 

Kommentera

