4 FRÅN HEMMA HOS OSS.

Hej!
Jag har haft en otroligt mysig helg, intensiv men mysig. Emellanåt glömmer jag att jag för inte alls så länge sen knappt orkade resa mig ur soffan och grinade typ 24/7. Och jag har saknat att vara full av liv och lust och ork. Nu har jag vart det hela helgen och vad händer, jo men jag får ta smällen efteråt. Det är lite som jag haft med min mage i hela livet. Svingott med pizza, godis, fett, starkt, socker m.m och sen får jag sitta på toa, länge. Idag blev min sitta på toa-dag fast för kroppen och psyket. Det är inte helt rättvist jämfört för helgen har vart underbar, full av vänskap och kärlek och maten som pajat min mage har vart onyttig, vänskapen har däremot vart högts nyttig och nödvändig. Men jag mådde inte bra igår kväll och i natt, så idag var det bara dags att vara förnuftig och vara hemma. Jag är långt ifrån helt återställd rent psykiskt, jag kommer säkert aldrig klara av samma tempo och sätt att se på saker igen. Jag mår bättre, men fortfarande inte bra. Jag orkar mycket där och då men efteråt så blir det inte bra alltså. Jag har aldrig levt lagom och det tar ett tag att lära mig. Men jag är på god väg, jag känner redan att jag kommit långt ♥ Och en del av lärandet är väl att prova sig fram? Jag vet ju att jag behöver ta det lugnt, men hur lugnt är fortfarande en resa bort..

Här är några bilder från hemma hos oss just nu, ljuvligt med ljus!
FullSizeRender-32

FullSizeRender-30 FullSizeRender-26FullSizeRender-31

 

Kommentera

